2012. április 14., szombat

Avon/Catrice/Essence teszt

Szájfény és rúzs teszt

Ma háromfajta termék ajakápolóit fogom bemutatni nektek, amit a héten szereztem be. Nagyon szeretem a szájfényeket, és mostanság kattantam rá a rúzsokra is. Bár nem szeretem a macerás dolgokat magamon, és azért egy rúzs szerintem eléggé az , hiszem folyamatosan igazítani kell. De most már sok kozmetikai cég dobja ki a jobbnál-jobb rúzsait, ami tényleg nagyon tartósak.
Bár most nem olyan termékeket hoztam nektek, de gondoltam megosztom az én nézeteimet ezzel kapcsolatban.

Először is kezdjük a szájfényeknél.

(vakuval)



 ( vaku nélkül)

Kezdésképpen az Essence mini lipgloss set angel kollekciója, az ami engem nagyon megfogott, főleg a méretük miatt, hiszen nem egy normál kiszerelés , mint amihez eddig hozzászokhattunk. Mindössze 2 ml-esek, viszont hihetetlenül praktikusak,  akár mind a három színt magaddal viheted egy pici táskába ,egy buli alkalmával, vagy bármilyen eseményre.
Ez a set tartalmaz ( és most a kép szerint balról jobbra fogok haladni ) egy átlátszó, egy gyöngyházfényű ( nagyon apró csillámokkal) és egy nude szín. 





Az ecsetei is teljesen rendben vannak, habár lehetne picit nagyobb, de a méretüket tekintve, teljesen arányosak.
Az illatuk nagyon kellemes, az állaguk kissé ragacsos ,de akkor sincsen nehéz érzésed az ajkaidon, ami szerintem sokat számít. A nude színnel voltam a legjobban megelégedve, nagyon pigmentált és szinte minden sminkhez illik, de a többivel sem volt semmi bajom.

Végeredményben jó választás volt, én nagyon megszerettem őket, a pontos árukra nem emlékszem de az biztos , hogy 1000 Ft alatt vannak, ami szerintem nagyon megéri , hiszen mégis 3 db szájfényt kapunk.


Catrice Lip Appeal Lip Gloss -070 Berry, Berry Nice ( katt tovább a képekért)

  

Nagy dilemmám volt ez a Catrice szájfény, mégpedig a színe miatt. Catrice-től már sok szájfényem van, főleg nude színek, vagy barnás árnyalatok, hiányoltam egy kis színt. Ő egy sötét pink árnyalat, mai nem olyan rossz, de egy kreol bőrű lánynak , hááát nem tudom , maradjunk annyiban , hogy fura. :-) 
Főleg olyan sminkhez tudom ajánlani , ami nem szemhangsúlyos, mond egy szép cicás tusvonal és kész.
Csak, hogy mondjak pár pozitívumot is , hihetetlenül pigmentált és nagyon könnyű vele bánni , nekem elég volt az ecsetet kétszer a tubusba nyomni , ahhoz , hogy elérjem a megfelelő hatást. Egyáltalán nem ragacsos és kellőképpen tartós is, úgy , hogy csak is rajtam múlik, hogy szerelem lesz e vagy sem :) De bizakodó vagyok.Az ára olyan 800 Ft körül mozog.

katt a tesztekhez:

(Essense lipgloss set angel: átlátszó, gyöngyház szín, núde,   Catrice lip appeal: 070 berry )




Avon rúzsok

Szeretnék kész Avon rúzst bemutatni, amit egy nagyon kedves barátnőmtől kaptam.
Szerintem nagyon elegáns hatást tükröz látványuk. Nagyon jól zárnak.




Mind a két rúzs színmegújító hatással rendelkezik.

Először is a baloldalit szeretném bemutatni: Avon Personifield Plum
Ezt találtam a hivatalos honlapjukon:

" Fedezze fel, milyenek a megahatású ajkak! A rúzs többdimenziós árnyalatai mélységet és drámát kölcsönöznek ajkainak. A Chromapixel technológia megaintenzív színekből minden egyes árnyalatot intenzívebbé varázsol. "

Ez  egy burgundi szín. A rúzs tartalmaz apró arany színű csillámokat. Nagyon erősen pigmentált , és tartós is.Buli alkalmával viseltem, és egész este bírta, talán csak egyszer igazítottam meg.
Saját véleményem szerint, tényleg gyönyörű ajkakat tud varázsolni, ecset segítségével tanácsos használni, hiszen az alakját tekintve , drágakő formáját tükrözi, így kissé nehézkes vele bánni.
Az katalógus ára: 1600 Ft. ami szerintem megéri, hiszen egy nagyon tartós rúzst kapunk cserébe.


A jobb oldali rúzs: Avon Mocha Plum
Ezt találtam a hivatalos honlapjukon:
"A nedvesség aktiválja a színnel teli pigmenteket, így hidratálják ajkait, és gazdag, gyümölcsös, merész színnel csábítanak. Az Aqua Silk Complex segít magába zárni a nedvességet, hogy ajkai puhábbak és simábbak lehessenek. "

Ez egy lilás-rózsaszínes márványos árnyalat. Amit először észre vettem, hogy érdekes , felismerhetetlen gyümölcs illata van, nem tudtam rájönni.
Nagyon könnyű használni és a két szín kombináció hatására , lány lilás szint kölcsönöz az ajkaknak.
Nagyon szeretem használni sima tusvonalas sminknél. Ő is jól pigmentélt és tartós.
Katalógus ára: 1600 Ft.

Kép a tesztelésekről:

 ( Vaku nélküli )

Az alsó  :Avon Mocha Plum

A felső:  Avon Personifield Plum



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése