2012. április 5., csütörtök

Egy kis retro :)

Mami kicsi kincse

Ma nagyon jó kis felfedező útra indultam a drága nagymamámhoz. Felhívott , hogy talált számomra pár dolgot , de nem mondja el telefonba ,így átkellet mennem hozzá, mondjuk nem lakik tőlem messze.
Elővett egy kis dobozt ami telis-tele volt nagyon helyes kis nyakláncokkal és brossokkal. A nyakláncok gyöngyből készültek és  nagyon megörültem neki mert sajnos a fémre kicsit allergiás vagyok ( legalábbis hosszú ideig nem nagyon tudom viselni. ) , így az ilyen kis fa- vagy műanyagból készült ékszerek számomra nagy öröm :) 

Íme pár kép a kis "kincsekről":

 


   Remélem azért látszik kellőképpen hogy mennyi és milyen nyakláncok vannak a képeken.



És most jönnek a kedvenceim,egyszerűen gyönyörűek szerintem.




Nekem főleg a levél alakú bross jön be.

Már alig várom , hogy viselhessem őket, és ha kíváncsiak vagytok persze megosztom azt is veletek.

 Nektek hogy tetszik?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése