2012. április 20., péntek

Egy kis zsákmány

 Termék bemutatás és teszt

Már a héten megvásároltam ezeket a termékeket , de most végre van egy kis időm posztolni.
3 terméket szeretnék nektek bemutatni. az egyikre már borzasztóan vágytam, mert a boltban találkoztam vele ,de mindig csak elmentem mellette , de a héten hazahoztam, nagy volt a vonzalom :P

( katt a képekért )




Kezdésképpen a műbőr kis táskaszerű csodát szeretném bemutatni.

                                           ( vakuval )         (1)                                    

                                                                        ( vaku nélkül )      ( 2 )

Ő az aki hazavágyódott velem, szerintem nagyon szép kis paletta. Amit tudni érdemes róla, elméletileg Miss Rose Paletta , legalábbis az eladó ezt mondta nekem, szóval akkor higgyünk neki. Gödöllőn vettem a Dávid nevezetű kis boltban, aki odavalósi az tudja , hogy mennyi csudi jó cucc van ott , nagyon jóóóó áron.

De legyen egy kis szó erről a palettáról. A paletta 108 színt tartalmaz. Van kb 3 olyan szín ami szerintem ugyan az , de ez nem veszt a szépségéből. Mindegyik csillámos szín, kivéve a feketéket, amiből mind a két oldalon van 1-1.
Hihetetlenül pigmentáltak a színek és nagyon tartósak is, amikor csak az ujjamat érintettem az egyik színbe, alig tudtam lemosni magamról.


     ( vakuval alap nélkül )

                                                                        ( vaku nélkül )


 A paletta első képén, a felső oldalának, alsó két sorát raktam fel a felkaromra. ( remélem érthetően magyaráztam :D ). Nem volt szükségem alapra , hiszen látszik, milyen erősen pigmentáltak.
Talán az a furcsa, aki ismeri a Miss Rose szemhéjpúdereket, az tudja ,hogy mennyire porzik és kissé macerás a felvitele, de ennél ilyet nem tapasztaltam, és éppen emiatt voltak kétségeim.
Most viszont hatalmas nagy meglepetést fogok okozni, mert ez a paletta hihetetlenül olcsó volt, csupán 1000 Ft, féltem is , hogy valami baja lehet , hiszen ilyen olcsón 108 színt tartalmazó palettát még nem láttam , de szerencsére nagyon jól jártam , hiszen nagyon megérte.
 Mindenkinek merem ajánlani és alig várom , hogy felavassam :)


Következőkben , minap a Rossmanba jártam ( Budapest/Árkád ) és láttam , hogy a Rimmel termékeket   25 % kedvezménnyel lehet megvásárolni, sajnos már nem tudom meddig tart ez az akció, de érdemes ellátogatni. Szóval hazajött velem egy szempillaspirál , pontosabban Rimmel Extra Super Lash 001 vízálló szempillaspirál.




Már egy ideje kerestem hasonló vízálló szempillaspirált, mert amikor buli van , vagy melegebb az idő , sokkal jobban tart , mint egy "mezei" spirál.
Az ára 800-900 Ft körül van, sajnos pontosabban nem emlékszem rá, de szerintem nagyon jó árban van.

 Haza jött még velem egy szemceruza is, mert abból szerintem sosem elég :-) Pontosabban NyC Eyeliner Duet 882 Endless love.



Ha jól emlékszem ő is akciós volt, 250 Ft környékén jár.
Szerintem nem rossz, habár kissé elfolyik, nem olyan nagyon tartós, de tetszik , hogy két színt kapok jóformán egy áráért.

Remélem tetszett a bejegyzés, és mit szóltok a Miss Rose palettáról?


4 megjegyzés:

  1. Fáj a szivem a Miss Rose palettára, de sajnos nem lehet itt Norvégiába kapni ezt a márkát...!

    VálaszTörlés
  2. ohhh :( hát sajnos a boltba már csak ez az egy darab volt, de ha gondolod megkérdezem mikor lesz nekik megint ilyen és postán küldhetek :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a paletta nagyon durva :O Ennyi gyönyörű szín ennyire olcsón :$ Ez egy nagyon jó vétel volt!! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen,nagyon boldog voltam amikor megtaláltam :)

    VálaszTörlés