2012. április 15., vasárnap

Buli smink- Máson (2)

    Ismét egy áldozat van a porondon, Vivien személyében , aki maga kérte azt , hogy ilyen erős sminket készítsek neki, habár én valami egyszerűbbet szántam volna a mindennapokra ,de könnyen meggyőzött arról , hogy legyen egy buli smink .:) :P

( katt tovább a képekért )



    Ha egy kicsit közelebbről megnézitek a képet , látjátok hogy Vivien felső ajkán volt egy pinduri seb, ami miatt nagyon féltem , mert ő azt mondta nem fáj neki, de félve nyúltam akkor is, arra a területre, ami szerintem látszik, ez sajnos az én bakim :( De szerintem itt a szem a lényeg :)





     A szemöldökért sorry, de nagyon icipici szemöldöke van ( kozmetikus szedte ki neki, had ne mondjam milyen ügyesen ) és így sem lett tökéletes , hiába próbálkoztam , de majd kezelésbe veszem :-)

     Ugyebár ez egy csillogó , ezüst-fekete füstös szem, ami bármilyen ruhához megy, szerintem ez az a smink, amit a legkönnyebben meglehet csinálni, de persze ez az én személyes véleményem.

Termékek amiket használtam:

Arc:
        Loreal- Long Lasting Perfecting alapozó ( 015-Porcelain )
        Essence - Mattifying compact powder ( 02 )
        NyC Smooth Skin Loose Face Powder ( 741A-Translucent )
        Miss Rose pirosító

Szem:
         Nyx szemhélyalapozó
         Lora paletta ( ezüst-fekete )
         L.A. Color Eyeshadow Quad ( matt szürke )
         Essence mono - 01 Chill out- Shimmer effect
         Avon -true color -Smoky eyes
         Aden cosmetic fekete szemceruza ( ezt Vivi hozta magával )
         NyC-Sky Rise mascara

Szemöldök:     
          Lovely -Barna szemöldök ceruza

Száj:
          Avon Lip pencil -Peach Gold
          Wet n Wild Liquid Lipgloss ( átlátszó )


Remélem tetszett nektek ez a füstös buli smink, ti milyen sminket szoktatok készíteni , ha buliba mentek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése