2012. április 28., szombat

Hónap sztárja by me

Nicole Scherzinger Beep sminkje

Szerintem Nicole Scherzinger az egyik legszebben nő, akit ismerek és imádom ahogy sminkelik. Tetszik , hogy sosem viszik túlzásba a színeket rajta, sőt inkább a természetes szépségét hangsúlyozzák.

Nicole legtöbb sminkje az inkább barnás-fekete füstös smink, de volt egy  klipje a The Pussycat Dolla-al ( Beep ), amikor egy szép zöld színnel hangsúlyozták a szemét.

 Ezt szerettem volna lemásolni, remélem tetszeni fog az eredmény. :)

A képek vakuval készültek, de valahogy nem sikerült, úgy , ahogy én azt akartam, mert élőbe sokkal élénkebb volt a smink . :(

Használt termékek:

 

Arc: 

  Maybelline 24 h alapozó ( 21 beige doré )

  Essence Mattosító Kompakt Púder ( 2 )

  Cantare bronzpúder

   Miss Rose arcpirosító

 

Szem:

 Essence I love stage szemhélyalapozó

 Miss Rose paletta ( arany- sötétbarna )

 Essence eyeshadow ( 06  - metropolitan sparkling effect )

 NyC mono szemhéjpúder ( 917- I love NY )

NyC szemceruca

Noname zöld pigment ( nem tudom honnan van ,de van :D majd külön őt is bemutatom )

Catrice Eyeliner pen ( Welcome to the jungle )

Avon uplifting

 

Száj:

Avon Twilight Twig rúzs

Essence mini lipgloss 

 

  Ha esetleg szeretnétek , szívesen leirom magát a folyamatát hogyan is készitettem el ezt a sminket.

Remélem tetszett nektek. :) Esetleg van olyan híresség, akinek szeretitek a sminkjét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése