2012. április 15., vasárnap

Nappali smink-máson



Ma egy hölgyeményt hoztam el nektek, akik feláldozta magát értem , hogy gyakoroljak rajta. Nagyon szeretek másokat sminkelni, mert olyan jó érzés , amikor egy szép alapanyagból ,még szebbet tudsz varázsolni pár színnel.
Szerencsére nem kellett nagyon győzködni őt :-)

Először egy nappali sminket szeretnék bemutatni a kis modellemen: Bettin. Innen is köszi Betti , hogy kibírtál :)

 ( Katt tovább a képekért )


  Kezdésképpen lealapoztam, majd korrektorral eltüntettem néhány apró hibát ( meg kell jegyeznem , nagyon nem kellett , mert  szép bőre van ), aztán vékonyan egy kis kőpúderrel átmentem az arcán.
Folytattam a szemével , amit szemhéjalapozóval  lekentem teljesen a szemöldök csontig. Majd egy olíva zöld színt raktam az egész mozgó szemhéjre, aztán a mozgó szemhéj külső részére egy fekete színt vittem fel , amit belesatíroztam az alap színbe. ( hogy ne legyen annyira erős a smink, mégis csak nappali sminknek készül ). Az alsó szempillák tövébe egy barna szemceruzával végig húztam a teljes alsó szemrészt és egy fülpiszkáló segítségével , plusz  egy kis zöld színnel elkezdtem satírozni azt a részt.
A mélyítő vonalba egy közepes árnyalatú barnát , majd a szemöldök csontra és a szemzugba, fehér színt vittem fel.
A vízvonal 3/4-ed részét feketével , a maradék 1/4edet barnával húztam ki. A szempilláit egy fekete szempillaspirállal festettem ki.
A szemöldökét egy világos barna szemöldök ceruzával rajzoltam meg.
Én a pirosítást mindig a végére szoktam hagyni, valahogy az összkép miatt , talán.
Mivel Bettinek nagyon szép ívű szája van , úgy gondoltam , hogy nem csak egy szájfényt viszek fel neki, hanem inkább jobban kiemelem, egy kis barna rúzzsal, majd lágyítás képen vittem fel egy kis nude szájfényt.

( katt tovább a képekért )

( természetes fénynél )

 ( kicsit beárnyékolták a falevelek, de szerintem látni lehet a lényeget )



Mivel Betti alapjáraton szemüveges , ezért csináltam pár olyan képet is , hogy lásd szerintem szemüvegben is mutatós ez a smink.

(bocsi a vakué , de másképpen, nem tudtam megoldani )



Végül jöjjenek a termékek , amiket használtam:

Arc:
        Loreal-Long Lasting Perfecting (015-Porcelain)
        Avon-Invisible Light korrektor
        Edit Cosmetics - kőpúder
        Lovely arcpirosító - Red Dance
        NyC Smooth Skin Loose Face Powder ( 741A-Transulancent )

Szem: 
         Nyx szemhéjalapozó
         Rolian paletta ( olíva zöld )
         Astor paletta ( 810- Carribean nights /szürke-fekete/ )
         NyC mono (917- I love new york )
         Essence mono ( 06- Metropolitan sparkling effect )
         Avon- color trend fekete szemceruza
         Avon- Uplifting szempillaspirál 
         
Szemöldök: Lovely - barna szemöldök ceruza 

Száj: Avon- Twilight Twing
         Essence- XXXL Nudes Lipgloss


Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ti szoktatok ilyen száj hangsúlyos nappali sminket készíteni?

2 megjegyzés:

  1. Üde és tavaszias sminket készitettél a leányzónak. Az elso képen talán egy kicsit sok lett a pirositó.

    VálaszTörlés
  2. igen-igen kicsit megindult a kezem :D aztán már javítottam is, gondoltam rakok rá hogy a képen látszódjon , hát látszódott is :)

    VálaszTörlés